Blind Dates Go Through Each Other's Phones

30 mar 2021
2 519 281 Áhorf

Go to expressvpn.com/codyko and find out how you can get 3 months of ExpressVPN free!
merch: ko-official.com
podcast: isworlds.info
2nd channel: isworlds.info/download/y06jHRS_82N2i5v1YL7glQ
new song: song.link/us/i/1533963500
world tour tix: tinymeattour.com
instagram: instagram.com/codyko
twitter: twitter.com/codyko
business: mahzad.babayan@unitedtalent.com
edited by: isworlds.info

Ummæli
  • Perfect video lmfaooo they ruinined this guy's life . did anyone check on this guy after the show...😂

    Zack BZack B16 mínútum síðan
  • I didn’t watch this for a lil min Bc I thought the people was blind 😭 I thought they would have to read out shit and tell them what is on it 😭😭 I still thought that all the way up till she started lookin at stuff XDXD I’m gone doe 😂😂😂😂😂

    GuyNamedJay 22GuyNamedJay 2244 mínútum síðan
  • I need to know what happened to the last video bro

    Karen CKaren C4 klukkustundum síðan
  • The difference in the comments here and on the original video is so drastic. Everyone on the original video hates her while everyone here hates him

    taryn touchstonetaryn touchstone4 klukkustundum síðan
  • Idea next video you roast one of Noel videos like girl defined, CRING!

    Tyler LamosTyler Lamos4 klukkustundum síðan
  • “You gotta whole baby!” Ah yes as opposed to the partial baby

    Nori NarwhalNori Narwhal5 klukkustundum síðan
  • this is the most cringe ive ever felt

    tylerthecreatorisgoattylerthecreatorisgoat6 klukkustundum síðan
  • Wow. That interaction between those two was horrific.

    Caleb SwansonCaleb Swanson6 klukkustundum síðan
  • you got a whole baby? you got a whole ass baby? no she has part of a baby like most people

    Jessica NicoleJessica Nicole6 klukkustundum síðan
  • THE REVEAL THAT SHES A PT I LOVE IT

    Alice DareAlice Dare6 klukkustundum síðan
  • Anyone else feel like she was the bitch

    JHG 315JHG 3157 klukkustundum síðan
  • cody ko has absolutely no clue what down bad means

    Pip ChillinPip Chillin7 klukkustundum síðan
  • Poor Jon:/

    Madison GoodmanMadison Goodman8 klukkustundum síðan
  • Cody using down bad wrong makes me so sad

    DragobantaiDragobantai8 klukkustundum síðan
  • I absolutely died when she said she was a trainer and started pissing on his workout video. Go her!

    Zoe KaneZoe Kane9 klukkustundum síðan
  • All the comments on the original video now are siding with the guy and totally shitting on the girl

    Regan TurnerRegan Turner9 klukkustundum síðan
  • watch the original video these comments are fucking stupid

    no oneno one9 klukkustundum síðan
  • The guy is crying on the inside! Stop people lol.

    SaifSaif9 klukkustundum síðan
  • cody as someone whos 5'1 i agree w/ you. 5'9 is NOT short

    garfieldgarfield10 klukkustundum síðan
  • Hey he went harder than she should’ve but tit for it. She thought she was actually being nice to him lmaoo. No hate to either

    biLAWLbiLAWL10 klukkustundum síðan
  • wait wtf did she just say she was nice to him? don't get me wrong the guy was also being a total douche but don't put yourself on a pedestal and pretend you were being nice.

    時txkisvki時txkisvki11 klukkustundum síðan
  • he fucked that up so bad.

    Pablo LloydPablo Lloyd11 klukkustundum síðan
  • haha i love that dude. he may be down but he doesnt give up

    Pablo LloydPablo Lloyd11 klukkustundum síðan
  • OW

    Claire OwensClaire Owens12 klukkustundum síðan
  • Cabbage patch dolls?!?! Lol yeah he's screen shooting to do some nasty things later hahaha he's soooo sweaty 😅

    Nicole KayeNicole Kaye12 klukkustundum síðan
  • The insecurity was OOZING out of him once he got a hold of her phone lmao calm down jamal

    pida siouypida siouy12 klukkustundum síðan
  • Holy crap i totally forgot about reading the book holes then the movie came out ahah sick reference

    reeses piecesreeses pieces12 klukkustundum síðan
  • This was a that’s cringe

    Nicholas NelsonNicholas Nelson13 klukkustundum síðan
  • please do “The Circle” on Netflix soon!!!!

    Paige LindstromPaige Lindstrom13 klukkustundum síðan
  • “You have a whole kid!?” No I only have half a kid the other part fell off along the way😐 like what does he expect

    Spirit FishSpirit Fish13 klukkustundum síðan
  • I had to read the book and watch the movie holes for school. The movie sucked.

    Crazymine Mario 64 SpeedrunerCrazymine Mario 64 Speedruner13 klukkustundum síðan
  • I thought Cody was 5’8?

    Ella SElla S13 klukkustundum síðan
  • I love how all of these comments are just roasting the dude when the chick was being a dick herself. Goes to show what Cody's audience looks like

    Jupjeet SandhuJupjeet Sandhu15 klukkustundum síðan
  • No man of self-respect and high value raises and pays for another man's seed. If she wants a LTR, she should look at men with children and the church's chicken man or similar. Despite their comical delusions, baby mommas don't get or deserve the top 20% of men.

    Chris LChris L15 klukkustundum síðan
  • He really is the type to say "you're not even cute" after getting rejected. Dude really came for that guy who liked her hinge profile 😂😂

    Mah MMah M16 klukkustundum síðan
  • “She thinks she’s cute” she is cute.

    XantheXanthe16 klukkustundum síðan
  • “This is the man of a face”.... Cody..... 🤦🏽‍♀️ Cody, I love you. Please never change! 😂

    Lani KissLani Kiss18 klukkustundum síðan
  • Videos like this make me so anxious but I watch it for the laughs cody gives me

    Kassi PayetteKassi Payette18 klukkustundum síðan
  • this man has been deeper than bedrock

    StarchySweater5StarchySweater519 klukkustundum síðan
  • I used to have a hentai account on twitter and when I said I had like 100 saved images of hentai some other dude would say that they have close to 10k. I quit with the hentai account and now only have one picture on my phone and that's my work schedule

    Whoa TittiesWhoa Titties20 klukkustundum síðan
  • not me going through my photos and deleting after watching this

    ChunkyLover69ChunkyLover6920 klukkustundum síðan
  • Wished if Cody noticed that he said “a whole baby?”

    Maher DebbichiMaher Debbichi21 klukkustund síðan
  • The way this guy talks reminds me of rice gum

    kalvin jae vaughankalvin jae vaughan21 klukkustund síðan
  • "thist is the man of a face"

    zandbak poetinzandbak poetin23 klukkustundum síðan
  • He should be even more impressed that she looks so good for having an infant

    Paige MackPaige Mack23 klukkustundum síðan
  • Bro when he said the phones gonna die and swore. Like ur the jackass for saying don’t drop it. Omg audacity

    Paige MackPaige Mack23 klukkustundum síðan
  • 7:13 we just gonna ignore how cody says "this is the man of a face"

    usman thecoolestboyaliveusman thecoolestboyaliveDegi Síðan síðan
  • *A WHOLE BABY?*

    Cakemonster17Cakemonster17Degi Síðan síðan
  • Can u talk a little about the girl too? Or it considered sexist? Like she was judging him because he has screenshots at the same time she has nothing in her phone it’s all her pictures. Is that normal? Just stop.

    Stewie LebowskiStewie LebowskiDegi Síðan síðan
    • Having screenshots of random women for a long period of time is creepy.

      BiancaBianca17 klukkustundum síðan
  • That guy is getting roasted in this comment section, sheeeeeeeeeesh

    Mishka 07Mishka 07Degi Síðan síðan
  • there are some men who are equally as down bad in these comments 💀💀💀

    Isabella ZavakosIsabella ZavakosDegi Síðan síðan
  • 7:14 "this is the man of a face"

    Aether NarwhalAether NarwhalDegi Síðan síðan
  • 7:15 “this is the man of a face”.... wise words

    Jormungandr • world serpentJormungandr • world serpentDegi Síðan síðan
  • “This is the man of a face” lmao u ok Cody?

    Sydni SchwartzSydni SchwartzDegi Síðan síðan
  • “You got a whole baby 😮”

    Berkeley GarvelinkBerkeley GarvelinkDegi Síðan síðan
  • once i seen his camera roll i would’ve left

    graciegracieDegi Síðan síðan
  • the Japanese school girl outfit one was definitely creepy.

    AngelAngelDegi Síðan síðan
  • she’s confident in herself as well.

    seiom jvonyseiom jvonyDegi Síðan síðan
  • HE HAD AMONG US ON HIS PHONE

    butt crackbutt crackDegi Síðan síðan
  • It's weird but am i the only one getting Joey (from Friends) vibes from this dude ?

    UswerbtUswerbtDegi Síðan síðan
  • Queen shit

    Katie KatKatie KatDegi Síðan síðan
  • I wish we could put all the comments about this guy into one long paragraph because they all perfectly describe how he is

    O KO KDegi Síðan síðan
  • I hate this guy sm 😭

    O KO KDegi Síðan síðan
  • That man is hella creepy 👀🤭

    Yolo AmirightYolo AmirightDegi Síðan síðan
  • Their date was such a car crash that at the end when the producer asked if they'd go on a second date I legit thought "*Second* date?! Oh yeah, this was supposed to be a date..."! xD

    Nosmo90Nosmo90Degi Síðan síðan
  • The world: *in shambles* Cody: show some humility

    Alex JangAlex JangDegi Síðan síðan
  • Chloe looks like a blonde Alexandra Daddario 🤷🏽‍♂️😍

    Michael EngelmannMichael EngelmannDegi Síðan síðan
  • "i'm a child myself" yeah, it shows

    cyphertaehyungiecyphertaehyungieDegi Síðan síðan
  • If they're allowed to go through each other's phones, is it still reasonable to refer to the dates as 'blind'?

    Nosmo90Nosmo90Degi Síðan síðan
  • 7:15 “this is the man of a face who is down so bad”

    NataliaNataliaDegi Síðan síðan
  • if you have to add a fraction of an inch to your height, you're short.

    Jacob HillJacob HillDegi Síðan síðan
  • With every word this guy spoke you could hear his insecurities creep into the tone of his voice. He was acting all manly on the outside, but in reality he was truly dying on the inside.

    Draw AnythingDraw AnythingDegi Síðan síðan
  • This is one of the best Cody ko videos I’ve seen tbh

    Kyan MathieuKyan MathieuDegi Síðan síðan
  • “yOu LoOk GoOd WiThOuT cLoThEs On!!¡!” bruh stfu

    RatG0blin _RatG0blin _Degi Síðan síðan
  • Aba & Preach failed this cut video and Cody Ko nailed it. This guy DOES SUCK. 🤣

    Faye WayaFaye WayaDegi Síðan síðan
  • 7:49 , Eren Yeager who ? ( SPOILER : RIP my homie yeager )

    Gana AhmedGana AhmedDegi Síðan síðan
  • I think the first guy could do better

    Ryan CornwellRyan CornwellDegi Síðan síðan
  • I’m starting to wonder if Cody actually knows what “down bad” means.

    RyocrybabyRyocrybabyDegi Síðan síðan
  • He reminded me of Ray from Everybody Loves Raymond

    Lewis ClampLewis ClampDegi Síðan síðan
  • This hurts to watch

    Alphabety SpaghettiAlphabety SpaghettiDegi Síðan síðan
  • My guy felt so emasculated by her he made an entire fool of himself the entire second half of the vid. Wish it ended with her out lifting him or something lmfao

    Janay JerezJanay JerezDegi Síðan síðan
  • Holes? DaMovie?

    The Gold WolfThe Gold WolfDegi Síðan síðan
  • Lmao

    ETHAN HAMLINETHAN HAMLINDegi Síðan síðan
  • Legend has it this guy is still down

    JDJDDegi Síðan síðan
  • this dude looks like a young Scott Peterson

    ananyaananyaDegi Síðan síðan
  • Everyone said fuck David ima watch kody

    Aydum AsseyAydum AsseyDegi Síðan síðan
  • This video was so uncomfortable but that girl continued to say she was nice to him but she started the insults. She was extremely rude lmao

    Din DjarinDin DjarinDegi Síðan síðan
  • cody simp ko

    abhay singhabhay singhDegi Síðan síðan
  • OF COURSE this guy still lives w his parents

    negative creepnegative creepDegi Síðan síðan
  • this is my favorite video ever

    Neeraja SripadaNeeraja SripadaDegi Síðan síðan
  • If misogynistic was a person it would be this fucking guy LMAOOOo

    ritaritaDegi Síðan síðan
  • I’m gonna use this legendary pickup line: “Would I interest you in some fornication?”

    Geeky BrosGeeky BrosDegi Síðan síðan
  • I use ExpressVPN but lately it just like resets every hour which fucks up my connection. Cause you can’t use a VPN on data

    Quiet KidQuiet KidDegi Síðan síðan
  • The dude sucked so bad lmfao

    himynamescadenhimynamescadenDegi Síðan síðan
  • may i interest you in a half assed tongue game and a side of red flags 🙏🏽

    Nicole GapayaoNicole GapayaoDegi Síðan síðan
  • "this is the man of a face" -Cody Ko March 2021

    Nafi DiedhiouNafi DiedhiouDegi Síðan síðan
  • SlaaPER

    hihiDegi Síðan síðan
  • but she was rude as fuck the hell id be pissed too

    Vil NewboldVil NewboldDegi Síðan síðan
  • YOU HAVE A WHOLE BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!

    shaquille_ Oatmealshaquille_ OatmealDegi Síðan síðan
  • “This is the man of a face who is...” -Cody Ko 😂🤣😅

    Claire BrowningClaire BrowningDegi Síðan síðan
ISworlds