BLOK EKIPA (220), BYE BYE PRAWKO

4 jan 2021
1 951 339 Áhorf

SPInka Film Studio zaprasza na 220. odcinek BLOK EKIPY. Subskrybuj kanał i daj się ponieść absurdowi!
INST @SPEJSONVLOG
FB.COM/SPINKA.BLOKEKIPA
SKLEP - BLOKEKIPA.STORE

Ummæli
  • Co ja tu robię?

    Wojciech PuczykWojciech Puczyk12 dögum síðan
    • Nie wiem

      LAMBORGHINILAMBORGHINI2 dögum síðan
  • 0:11 xx

    Ta HauTa Hau20 dögum síðan
  • jakim prawem oni przeżyli wbicie się w kartony?

    HitProofHitProof22 dögum síðan
  • Legenda mówi że kubica przyjechał do Grochowa i Rozjebał Wala a potem wychlał dziki

    CrotivicCrotivic24 dögum síðan
  • Pozdro dla wszystkich co jeżdża bez prawka i w dupie maja ten zjeb... system !!!! Z fartem

    Hollly ŁódźHollly Łódź25 dögum síðan
  • Kurwa

    Daniel PrzybyszewskiDaniel Przybyszewski26 dögum síðan
  • Oglądałem ten odc w comedy central o 2 w nocy xd

    Jakub SmołaJakub SmołaMánuði síðan
  • A jak kiedyś Spejson prowadził szerszenia to jeździli normalnie bez problemów, coś tu nie pasuje.

    Jakub KamieniarzJakub KamieniarzMánuði síðan
  • Omg!! U look amazing!!!?

    Ask to seduce MissAsk to seduce MissMánuði síðan
  • 220 i biegi zmienia

    Domi MalisDomi MalisMánuði síðan
  • 2:50 - ktos jeszcze pamieta legendarna scene wypadku? ;P

    mateuszmateuszMánuði síðan
  • To Wojtas miał prawko 😂

    Big SmokeBig SmokeMánuði síðan
  • Absolutely fantastic work!!!?

    mikin liroumikin lirouMánuði síðan
    • 2:53 Mostowiak tak zginął.. Laserowy Generał też

      Ask to seduce MissAsk to seduce MissMánuði síðan
  • Zegary z e46 m3 dobryyyyy

    Jakub StolarczykJakub StolarczykMánuði síðan
  • Kurwa nuda znowu lipa.

    Dawid HendrychDawid HendrychMánuði síðan
  • Zajebiste nawiązanie z tymi kartonami

    Magic DreadMagic DreadMánuði síðan
  • Spejson Wojtas czy Walo

    DarekDarekMánuði síðan
    • @mikin lirou spejson Wojtas czy walo

      DarekDarek2 dögum síðan
    • Kiedy siadam za kółkiem w głowie mam tylko jedno… Nic.

      mikin liroumikin lirouMánuði síðan
  • i kiedy kontynuacja

    LuzakLuzakMánuði síðan
  • Kto w poniedziałek 18 stycznia czeka na nowy odcinek blok ekipy?

    20kX_Hunter20kX_HunterMánuði síðan
  • 👍👍😉

    ŚmieszneŚmieszneMánuði síðan
  • Ziomeczku bo tu nie sami alkoholicy są ale wyznancy zielska tak samo to weź rób więcej odcinków jakiś historyjek jak są zjarani żeby ujarany oglądał coś zajebiście ujaranego

    Jakub KujawskiJakub KujawskiMánuði síðan
  • Polecam kanał kacper szczerkowski

    Kacper SzczerkowskiKacper SzczerkowskiMánuði síðan
  • Xdd

    Maciej BiernackiMaciej BiernackiMánuði síðan
    • @hen ko yes

      Maciej BiernackiMaciej BiernackiMánuði síðan
    • This vid so cool !?

      hen kohen koMánuði síðan
  • Wojtas :Walo nie może prowadzić, bo nie ma mózgu. Wstęp każdego odc blok ekipy Spejson : mięśnie Wojtas :prawojazdy Walo : mózg. xD

    CARLO CarloCARLO CarloMánuði síðan
    • Przydal by sie watek w ktoryms odcinku, ze Paleta wkoncu dowiaduje sie od lekarza co jest przyczyna tych pierdow czyli zmiana zycia palety o 180 stopni xd

      hen kohen koMánuði síðan
  • A maseczki gdzie?

    Tomasz LipienTomasz LipienMánuði síðan
  • Walaszek zrób odcinek z Franko: The Crazy Revenge. To by był niezły crossover ;)

    Paul MartinekPaul MartinekMánuði síðan
  • 2:53 Mostowiak tak zginął.. Laserowy Generał też

    SarcoSarcoMánuði síðan
  • Ksiengaulicy muwi wrażenie kto od pojebanych się wyzywa ten poryju obrywa lol😆😆

    Norbert KobylińskiNorbert KobylińskiMánuði síðan
  • Xd spejson zajebisty i jego pojebane księga ulicy. Xddd lollopszych zeczy nie oglondałem lol 🤫🤫

    Norbert KobylińskiNorbert KobylińskiMánuði síðan
  • Jakie ma przyspieszenie ta beta. W 4s od 145-195km/h. Około 500KM musi mieć.

    Gilmur718Gilmur718Mánuði síðan
  • Kiedy siadam za kółkiem w głowie mam tylko jedno… Nic.

    yesyesMánuði síðan
  • Oni jechali1️⃣4️⃣ mypch

    Natalia RodakNatalia RodakMánuði síðan
  • XD Policja, interpol i inne gówna poszukują przestępców A wystarczy spytać rudego xd

    PawelChPawelChMánuði síðan
  • "Pojebało? W kartony? Wszyscy mogliśmy zginąć!" Hanka Mostowiak i Laserowy generał approve

    hen kohen koMánuði síðan
  • Kurdeee!!! Jakie Balerony! W takim momencie to tylko rudy by przerwał!!!

    Don RafaelDon RafaelMánuði síðan
  • Przydal by sie watek w ktoryms odcinku, ze Paleta wkoncu dowiaduje sie od lekarza co jest przyczyna tych pierdow czyli zmiana zycia palety o 180 stopni xd

    Al SucearAl SucearMánuði síðan
  • Panowie Krzysia stanowskiego tu nie było?

    Kacper FORTNITExPLKacper FORTNITExPLMánuði síðan
    • wow! super nice?

      hen kohen koMánuði síðan
  • Kto oglądał kapitana bombę ten wie jak zabójcze są kartony

    Saper XDSaper XDMánuði síðan
  • Walaszek, proszę zrób jakiś odcinek z nawiązaniem do skoków narciarskich

    TomTomMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • F

    Filip ZdobylakFilip ZdobylakMánuði síðan
  • Błagam was zrobcie odcinek 1 godzinny

    Masny T0m1xMasny T0m1xMánuði síðan
  • looks so cool

    zijuiy wttuyzijuiy wttuyMánuði síðan
  • Widzę że motyw z kartonami wzięty z kapitana bomby z laserowego generała ehhhh cudowne wspomnienia

    XxeniqXxeniqMánuði síðan
  • Ldil zmienił nazwę na Dild?

    AmmazonicaAmmazonicaMánuði síðan
  • Ah

    GeMx GGGeMx GGMánuði síðan
  • Ulubiona bajka to bajka nie serial i to dla dzieci

    Kasjan LaskowskiKasjan LaskowskiMánuði síðan
    • Hey! I loved the video!!

      zijuiy wttuyzijuiy wttuyMánuði síðan
  • W kartony? Przecież to mogły oglądać dzieci.

    Kwazar380+Kwazar380+Mánuði síðan
  • Polskie filmy są na tak niskim poziomie że twórcy powinni płacić za ich oglądanie, albo puszczać tylko w więzienia o zaostrzonym rygorze.

    Eskimos 96Eskimos 96Mánuði síðan
  • Chce ktoś kur** tabletki na zgagę??

    Kuba gamingKuba gamingMánuði síðan
  • 2:56 kartony mnie rozjebały

    Adam OstafinAdam OstafinMánuði síðan
  • zapraszam na kanał SMILE

    chudy044chudy044Mánuði síðan
  • 210 220 225 27 29 25 23 ... kurwa gaz się kończy XD

    Bartek Ciacho KubiakBartek Ciacho KubiakMánuði síðan
  • Fajny odcinek sory pisze z mamy telefonu😀😀😎😎

    Justyna PolockaJustyna PolockaMánuði síðan
  • Czy tylko mi się wydaje że blok ekipa mogła być czołgistami, Walu dowódca Spejson ładowniczy celowniczy a Wojtas kierowca

    Patryk SkoczeńPatryk SkoczeńMánuði síðan
  • coraz gorsze te odcinki, nie chce mu się

    myskina0myskina0Mánuði síðan
  • grubaszek - walasie! czego ty gówniarzy uczysz? żeby 200 km/h po miastach jeździli? opanuj się!

    przemko72przemko72Mánuði síðan
  • Walaszek sie w polsat bawi

    WishotsWishotsMánuði síðan
  • Co za debile 😭😎

    Natalia RodakNatalia RodakMánuði síðan
  • A może 1️⃣3️⃣

    Natalia RodakNatalia RodakMánuði síðan
  • Kurrrna dać Debilowi furke

    Natalia RodakNatalia RodakMánuði síðan
  • Czy walaszek daje serduszka? 😎

    Kacper KurowskiKacper KurowskiMánuði síðan
  • Dobry serial

    OlafOlafMánuði síðan
  • gdzie dzisiejszy odcinek otyły panie?

    KARRRKARRRMánuði síðan
  • Rejestracja WG :D Garwolin pozdrawia :D

    ŚwirekŚwirekMánuði síðan
  • Panie Walaszku, gdzie odcinek?

    Asik RamboAsik RamboMánuði síðan
  • Gruby dawaj odcinek

    Cwel 123Cwel 123Mánuði síðan
  • Gdzie nowy odcinek? walaszek grubasie!!!!

    Hubi 6969Hubi 6969Mánuði síðan
  • 3:50 xdddd wojtas

    BarteQ KaniaBarteQ KaniaMánuði síðan
  • i love your videos so much !?

    Ptao TomPtao TomMánuði síðan
  • odcinek raz

    OCB1234OCB1234Mánuði síðan
  • Zauważyliście że blok ekipa się skończyła? Zero pomysłu,tak na odpierdol byle jakie,byle by było.

    Grim ReaperGrim ReaperMánuði síðan
    • Heh

      Grim ReaperGrim ReaperMánuði síðan
    • Nie xd

      zmywarka 123zmywarka 123Mánuði síðan
    • No trochę

      Król DragonKról DragonMánuði síðan
  • 3hf

    KamilaKamilaMánuði síðan
    • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥

      Ptao TomPtao TomMánuði síðan
  • ciekawe jakie będzie & wojtasa przez najbliższe 3 miesiące? wojtas bez prawa jazdy & w zawiasach?

    piotr jakubowskipiotr jakubowskiMánuði síðan
  • ❄🎄🔯🎁✨👼🎑😌❄🎁✨👼🎄 *Z powodu miłości. Bóg posłał swojego Syna Jezusa Chrystusa, aby umarł za nas. Trzy dni później. Wskrzesił go z martwych.* *Teraz. Tylko przez Jezusa Chrystusa. Bóg dał nam darmowy dar życia wiecznego. On cię uratuje i uzdrowi.* *(spójrz w niebo i zapytaj go)*

    Mike SaraftMike SaraftMánuði síðan
  • Kiedy nowy sezon nowego egzorcysty na netfliksie

    gugla siemagugla siemaMánuði síðan
  • O ile zakład że rozwali furę?

    Kamil.PKamil.PMánuði síðan
  • Średnie

    MooseMooseMánuði síðan
  • Dawać kolejną część gali MMA grochów

    Oliwier PietakOliwier PietakMánuði síðan
  • Walaszek dawaj na netflix to

    Kacper LeszczyńskiKacper LeszczyńskiMánuði síðan
  • History return of theater

    SMASH ONSMASH ONMánuði síðan
  • Wszystkie duchy są inteligentnymi algorytmami, które są aktywne na strunach kwantowych, spinach kwantowych, drganiach, ruchach Browna, fluktuacjach kwantowych, konfiguracjach elektronowych, i na wszystkich falach elektromagnetycznych, elektrycznych, magnetycznych, mechanicznych i grawitacyjnych. Duchy są podobne do programów komputerowych, ale są o wiele bardziej złożone. Nasz wszechświat nie jest jedyny. Istnieje wiele wszechświatów. Wszechświaty układają się w krzywą Gaussa, której ekstremami są wszechświat niebieski i wszechświat piekielny. Idź do Spowiedzi. Pozbądź się grzechów. Grzech synchronizuje z wszechświatem piekielnym.

    MagnetarMagnetarMánuði síðan
  • Kozak odcinek

    young sosnayoung sosnaMánuði síðan
  • "Wojtas pojebalo? W kartony wszyscy mogliśmy zginąć!" Hahaha

    CassieCassieMánuði síðan
  • Ej weście tą muzyczkę z porucznika kabury tą techno

    Patryk WróblewskiPatryk WróblewskiMánuði síðan
  • I rura

    fifififiMánuði síðan
  • Słaby ten odcinek walaszek się nie postarał

    Julia BagniukJulia BagniukMánuði síðan
  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥𝐖𝐁𝐈𝐉𝐀𝐉𝐂𝐈𝐄 𝐍𝐀 𝐌𝐎𝐉 𝐊𝐀𝐍𝐀𝐋 𝐒𝐀 𝐓𝐀𝐌 𝐑𝐄𝐔𝐏𝐋𝐎𝐀𝐃𝐘 𝐏𝐈𝐎𝐒𝐄𝐍𝐄𝐊 𝐌𝐀𝐒𝐍𝐎 🔥 🔥 𝐍𝐀𝐔𝐑𝐀 🔥 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥

    Lord ManderoLord ManderoMánuði síðan
    • "Wojtas pojebalo? W kartony wszyscy mogliśmy zginąć!" Hahaha

      CassieCassieMánuði síðan
  • Fajne nawiązanie to kapitana bomby

    Elżbieta NowickaElżbieta NowickaMánuði síðan
  • Kiedy spejson będzie ojcem

    wojtek MIZERAwojtek MIZERAMánuði síðan
  • Jestem wszędzie

    ImeverythingImeverythingMánuði síðan
  • xDDDDDDDDd

    Ganja HouseGanja HouseMánuði síðan
ISworlds